LR Vyriausybei
LR sveikatos apsaugos ministrui
„Gal tai būtų tinkamas momentas persvarstyti tokį apsisprendimą“, – taip apie moteris, norinčias, bet dėl karantino negalinčias nutraukti nėštumo, trečiadienį atsiliepė LR sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga.
Griežtai smerkiame tokį ministro pasisakymą. Karantinas – ne priežastis riboti moterų reprodukcines teises – tiek neleidžiant gimdyti, dalyvaujant moters pasirinktam asmeniui, tiek ribojant galimybę nutraukti nepageidaujamą nėštumą.
Šiuo sudėtingu laikotarpiu amoralu krautis politinį kapitalą ir moterų teisių apribojimus vertinti kaip pozityvius pokyčius.
Nėštumo nutraukimas – sprendimas, kurį moteris priima įvertinusi individualias gyvenimo aplinkybes: ar santykiai, kuriuose gimtų vaikas, būtų saugūs tiek jai, tiek kūdikiui, ar turimi emociniai ir ekonominiai resursai leistų užtikrinti tinkamą aplinką vaikui augti ir kita.
Tik moteris, priėmusi sprendimą nutraukti nėštumą, gali tinkamai įvertinti aplinkybes ir priimti sprendimus apie savo privatų gyvenimą – tai ne ministro reikalas.
Neturėdamos kitos išeities, moterys ieško galimybių nutraukti nėštumą nelegaliai, taip dažnai keldamos pavojų savo sveikatai.
Todėl raginame nedelsiant užtikrinti moterims galimybes saugiai nutraukti nėštumą ir karantino laikotarpiu.
Reikalaujame užtikrinti, kad sveikatos priežiūros įstaigos, teikusios nėštumo nutraukimo paslaugą iki karantino, teiktų ją ir toliau, kaip neatidėliotiną paslaugą, kurios atlikimas apribotas laike.
Kreipimąsi inicijavo:
Lietuvos žmogaus teisių centras
Lygių galimybių plėtros centras
Palaiko:
Asociacija „In corpore“
VšĮ Įvairovės ir edukacijos namai
Žmogaus teisių stebėjimo institutas
Asociacija „Aktyvus jaunimas“
Lietuvos socialdemokratinio jaunimo sąjunga
Lietuvos liberalus jaunimas
Asociacija Vilniaus Moterų namai
LPF FRIDA
VŠĮ Nacionalinis socialinės integracijos institutas
VšĮ „Laimingas žmogus“
Šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacija
Birutė Bebaimė
VŠĮ Naujos kartos moterų iniciatyvos
Gegužės 1-osios profesinė sąjunga
VšĮ Apeirono teatras
MB Politikos tyrimų laboratorija
Organizacijas, norinčias palaikyti kreipimąsi, raginame atsiųsti savo palaikymą el. paštu: info@manoteises.lt (jūsų pavadinimai bus įtraukti čia, kaip palaikančių organizacijų).
Fizinius asmenis pasirašyti žemiau, spaudžiant mygtuką PASIRAŠYTI.
Peticija „#NeMinistroReikalas“ baigėsi 2020 m. balandžio 21 d., ją parėmė 10392 žmonės. Visą pasirašiusių asmenų sąrašą rasite ČIA.
Vilma
2023 08 21
Netinkamas komentaras?
Jeigu kažkam neštumo nutraukimas yra žudymas, tokiu atveju tai galima traktuoti kaip savigyna nuo priverstinio kūno išnaudojimo.
Siūlyčiau įteisinti priverstinę donorystę, kad kiekvienas vyras eilės tvarka, nesvarbu savo norų, planų, turėtų būti donoru: kraujo, kaulo čiulpų, gal inksto? Juk viskas dėl GYVYBĖS. Jei moterys dėl GYVYBĖS turi aukoti savo kūną, tai kodėl vyrai negali?
Veronika
2020 05 10
Netinkamas komentaras?
Moterys kovojančios dėl ,,teisės ” žudyti negimusius vaikus, save nužmogina, sudaro vyrams prielaidas jų negerbti, o tik vartoti, visą atsakomybę suverčiant moteriai.
Veronika
2020 05 10
Netinkamas komentaras?
Tauta, kovojanti dėl teisės žudyti savo palikuonis nenusipelno teisės išlikti ir yra tiesiog pasmerkta pragaiščiai.
Gabrielius Buivydas
2020 04 22
Netinkamas komentaras?
Ne Verygos reikalas
Laima
2020 04 22
Netinkamas komentaras?
.
Andrius
2020 04 21
Netinkamas komentaras?
straipsnyje labai truksta saltinio irodancio ar parodancio Verygos pasisakyma. Speju kad 99% zmoniu to net nepadare ir nezino ar jis tikrai apie tai kalbejo. Taip jis kalbejo apie tai, bet riektu ieskoti jo pasisakymo o ne smerkti ji del 1 citatos kurioje jis nieko nedraudzia. Ne tik Veryga praso persvarstyti tokius sprendimus, tai daro visi aplinkiniai ir tie aplinkiniai daznai linke padeti. Nezinau kur jus gyvenate bet mano aplinkoje yra daug zmoniu kuriems vaikus padeda auginti kiti zmones ( tevai, seneliai). Kita vertus populiacijos mazinimas be karu irgi gerai. Dar karta rekomenduoju pasiskaityti pacio Verygos pasisakymus o ne aklai tiketi internetinemis pamazgomis.
Arūnas to Arūnas
2020 04 20
Netinkamas komentaras?
Susipažinkit: tautos ir gyvybės naikinimo organizacijos: Kreipimąsi inicijavo:
Lietuvos žmogaus teisių centras
Lygių galimybių plėtros centras
Palaiko:
Asociacija „In corpore“
VšĮ Įvairovės ir edukacijos namai
Žmogaus teisių stebėjimo institutas
Asociacija „Aktyvus jaunimas“
Lietuvos socialdemokratinio jaunimo sąjunga
Lietuvos liberalus jaunimas
Asociacija Vilniaus Moterų namai
LPF FRIDA
VŠĮ Nacionalinis socialinės integracijos institutas
VšĮ „Laimingas žmogus“
Šeimos planavimo ir seksualinės sveikatos asociacija
Birutė Bebaimė
VŠĮ Naujos kartos moterų iniciatyvos
Gegužės 1-osios profesinė sąjunga
VšĮ Apeirono teatras
MB Politikos tyrimų laboratorija
Arūnas to Arūnas
2020 04 20
Netinkamas komentaras?
Įsiskaičiau. Turiu pripažinti, bent pusė Jūsų argumentų logiški. Pagarba. Bet esmė dėl, kurios jūs kovojat, apgailėtina. Na o menininkę dabar jau galit pažinti, pateikiau Jums nuorodą, kaip ji ieško vyrų. Linkiu, kad jai pačiai neprireiktų aborto, matyt labai dėl to bijo, kad prireiks dar nesibaigus karantinui.
To Arūnas
2020 04 20
Netinkamas komentaras?
Sveiki dar kartą,
deja, nežinau Latėnaitės, tad negaliu pakomentuoti nieko apie ją. Gaila matyti, jog į nei vieną iš mano pateiktų klausimų/ argumentų neatsakėte – kartojate savo menkinimus, greičiausiai net neįsiskaitydamas į tai ką parašiau. Na, nieko tokio, galbūt ateityje ir Jūs išmoksite diskutuoti ir argumentuoti.. Iki tol–
Pagarbiai,
Arūnas to to Arūnas
2020 04 20
Netinkamas komentaras?
to to Arūnas. Visi jūsų, žudikiški argumentai ir bandymas sau advokatauti- niekiniai. Keliat eilinį kartą audrą stiklinėj, matyt, pasipolitikuot norėdami. Labai jūs matyt paveikiami esat tokios cenzūros portalo 15min reklamuojamos degradės menininkės kaip latėnaitė (paklausykit jos paleistuviškų paistalų per YOUTUBE: https://www.youtube.com/watch?v=ObQBTD4zRnI ) ir jai palaikyt pasitelkto seniai užgesusios žvaigždės Rimo Valeikio. Piemenys, užaugsit subręsit, kai kas savo atsėdėsit ir galvosit kaip mes, normalūs žmonės ir gerbiamas (natūralu, kad ne visų) ministras Veryga.
Vaidas
2020 04 20
Netinkamas komentaras?
Bet koks samoningas nestumo nutraukimas – yra ZUDYMAS!
Pasirasydami sia peticija pritariat negalinciu apsiginti gyvybiu NAIKINIMUI.
To Arūnas
2020 04 20
Netinkamas komentaras?
Sveiki, Arūnai, malonu skaityti tokį mandagų Jūsų komentarą, kiekvienas menkinantis is ižeidžiantis žodis tik sustiprina Jūsų argumentą, šauniai pasakėte!
Kiek sugebėjau įskaityti, Jūsų pagrindinis argumentas yra jog gimęs vaikas nėra kaltas dėl moters pastojimo aplinkybių. Tiesa, bet nekaltas jis bus ir dėl aplinkybių kuriose užaugs – greičiausiai vaikų namuose, nes puikiai visi žinome kokia situacija yra Lietuvoje (nebent esate pasiruošęs kiekvieną vaiką įsivaikinti ir globoti? Labai tuo abejoju, nes vaikų globos namai yra pilni vaikų kuriems labai trūksta meilės.) O kas nutinka nemažai daliai vaikų visą vaikystę ir paaugslystę praleidusiems vaikų globos namuose irgi visi puikiai žinome – nedaugelis siekia aukštesnio išsilavinimo, dažnai pakliūna į prastą kompaniją kurioje alkoholis ir panašūs dalykai ima atstoti gyvenimo tikslus. Nusikalstamas pasaulis, deja, taip pat yra dažnas kelias kurį, gero pavyzdžio nematę, pasirenka jauni žmonės. Tad dar kartą noriu paklausti – ar pasirūpinsite visais šiais vaikais? Ar kažką planuojate daryti, kad tokių atvejų nebepasitaikytų? Atsakymo “vyriausybė turi surasti sprendimą”, “kažkas kitose šalyse juk padaroma” ir pan. nepriimu. Jei jau pykstate ir smerkiate, tai pateikite sprendimą, ne po metų, ne po dviejų, o dabar.
Taip pat man labai įdomu, kodėl taip užakcentavote merginos “pareigą” šitoje situacijoje? Mano žiniomis, jokia mergina (apart Marijos, tikriausiai) viena pati nepastojo. Tad kur šitoje situacijoje vaikino dalis? Geriausiu atveju jis pasiųlys kažkokią menką piniginę paramą, kuri tikrai nėra svarbiausias dalykas šioje situacijoje. Blogiausiu – ir dažniausiu – atveju vaikino nebematyti ir jis gyvena sau patogiai, be jokių išliekančių pasekmių. Kodėl? Kodėl ponas Veryga nepaskatina tokio vaikino permąstyti savo veiksmų?
Apie situaciją, kai mergina buvo išžaginta jau net nebekalbu. Pastarieji įvykiai Lietuvoje parodė kaip puikiai su tokiomis situacijomis tvarkosi policija ir kitos teisėsaugos tarnybos. Vaikinas paleistas nes gailisi? Juokinga. Šaunu, kad jis gailisi, dar šauniau kad situacija jam tuo ir baigiasi. Galbūt Veryga gali pademonstruoti savo “dvasinį subrendimą ir žmogišką požiūrį” ir čia?
Pagarbiai,
Arūnas
2020 04 19
Netinkamas komentaras?
Dovile, o tu tai kažkoks fenomenas. Sakyk, o Gebelsas, Hessas ir kiti per II pasaulinį tau ne giminė? Jie irgi manė, kad kiekvienas arijus ne tai kad už savo kūną atsakingas, bet dar ir už kitų, ką norėjo, tą darė. Nepagalvoji, Dovilyte, kad kas būtų buvę, jei tavo mama būdama depresijoj, būtų tave išsioperavus? Pagalvok ir užsikimši.
Arūnas
2020 04 19
Netinkamas komentaras?
Šitie pasirašiusieji, ei jūs, esat pienburniai, kuriuos tėvai pasmerkė būt dvasiniais downais jau šiame gyvenime,o po mirties svilt pragare. Jūs norit, kad tos mergos, kurios nori žudyti gyvybę (man jos baisiau nei prostitutės, nes yra prostitučių, kurios gimdo, užaugina ir myli savo vaikus), vyktų į ligonines, keltų papildomą pavojų ir taip įtemtai sveikatos sistemai, ir taip apkrautiems gydytojams dėl savo žudikiškų tikslų, kai Tautai, Lietuvai taip trūksta vaikų, jaunimo. Jūs prilygstat vartotojiškoms išmatoms, kurie tik eina į maksimas, priėda ir šika, eina į maksimas, priėda, paburnoja ant valdžios ir vėl šika. Susimąstykit, kas jūs. Kiekvienas normalus žmogus turėtų visas merginas skatinti išsaugoti užsimezgusią gyvybę. Juk vaikutis nekaltas dėl aplinkybių, o jį gali nužudyti paprasčiausias pseudoliberalus dvasinio fašizmo požiūris, kurį turi šitie dvasiniai naciai, pasirašę šią peticiją. Paskatindamas moteris permąstyti Veryga puikiai ir vietoje pademonstravo dvasinį subrendimą, žmogišką požiūrį, skirtingai nei jūs liberazmo aukos.
Tomas
2020 04 19
Netinkamas komentaras?
“Moters kūnas”? Nauja gyvybė, būsimas žmogus jau nėra moters nuosavybė, su kuria galima pasielgti kaip užsimano moteris. “Moters apsisprendimas”? Apsispręsti reikėtų anksčiau, saugantis nuo pastojimo. Žmogžudystė lieka žmogžudystė; ir nesvarbu į kokią terminoligiją ji įvilkta.
to jolita
2020 04 19
Netinkamas komentaras?
Nereikia ypatingai mokslinių žinių, kad suvoktum, kad jutimai priklauso nuo 1. nuo įšsivysčiusių atitinkamų smegenų centrų 2. nuo tų smegenų centrų pilnu susijungimu su stuburu ir išsivysčiusiais nervais. tai nutinka apie 20 nėštumo savaitę :) mokykis atsirinkti informaciją, nes yra daugybę fanatikų, kurie prisidengę mokslininkų vardais skleidžia dezinformacija. O moteris taip pat jaučia skausmą ir embrionas tikrai neturi daugiau teisių į jos kūną, nei ji pati. Be to LT nėra nei kontraceptikų kompensavimo soc. jautriom grupėm, nei tinkamo lytinio švietimo, nei auklių kompensavimo, kad galėtum normaliai dirbti ir nebūti priklausomai nuo vyro, nes LT vyrų mentalitetas patys žinom, koks…. Taip ir be moterų yra kam pamokslauti :)
jolita
2020 04 18
Netinkamas komentaras?
Moteris turi turėti teise i galimybe nutraukt nestuma, bet tie pasisakymai mano kunas, mano pasirinkimas – nu negalima taip. Abortas nera procedura,susijusi tik su JUSU kunu, cia kalba eina apie nauja gyvybe. Kalbant apie embrionus ir lasteles be receptoriu, atsinaujinkit jau lagaliau zinias. Idomiausia kad mokslininkai del siu dalyku bendro sprendimo neprieina, bet mes turim visaziniu.
to neda
2020 04 18
Netinkamas komentaras?
Taikliai tu čia :) Sutinku, bele parėkauti, kad visi taip rėktų už kontraceptinių priemonių kompensavimą soc. rizikos grupėms, tai mažiau ir tų abortų būtų…. O jaunimas užaugęs be meilės, be tėvų globos (pripažinkime, jos reikia ir suaugus, nu į ką dar kreipsies ištikus nelaimei), tinkamo išsilavinimo dažnai tampama prekybos žmonėmis aukoms ar kriminalinio pasaulio atstovais ir pan., nes nemokama pasirinkti draugų, užsidirbti pinigų, nėra socialinių įgūdžių, kurie reikalingi norint pritapti sociume.
Neda
2020 04 18
Netinkamas komentaras?
Kokie visi rodos protingi smergti abortą ir lyginti jį su nužudymu, vienu balsu rėkiantys jog šio vaiko gyvybė jiems beprotiškai svarbi. Įdomu, kur šie garsiai “už gyvybę” pasisakę žmonės dingsta po vaiko gimimo? Kiek iš jų yra pasiruošę įsivaikinti, finansiškai remti bent aštuonioliką metų, pasirūpinti šito vaiko išsilavinimu (mokykla, universitetas, etc)? Kažkodėl po vaiko gimimo visi garsiai pasisakiusieji dingsta. Tai prašom – rūpinkitės šiuo žmogumi, kurio gyvybės išsireikalavote. Kol nesate pasiruošę asmeniškai ir pilnai pasirūpinti tokiais vaikais, neturite jokios teisės prieštarauti abortui.
to ....
2020 04 18
Netinkamas komentaras?
o ar tos kontraceptinės priemonės visiems įperkamos? ar jos 100 proc. veiksmingos?
Rūta
2020 04 18
Netinkamas komentaras?
Ministro pasisakymai cinizmo viršūnė. Jo buvo paklausta, “ką daryti moterims, kurių nepriima neštumo nutraukimo procedūrai”, akivaizdu, kad turima galvoje, kur gauti pagalbos, tai taip reikia ir atsakyti, bet ministras to nepadarė. Turbūt ministru atrodo nieko tokio jei po karantino abortas bus atliekamas vėliau nei 12 sav. , nu maždaug, kai baigsis karantinas.
....
2020 04 17
Netinkamas komentaras?
Tai nereikia prisidaryti tu vaikų, kad paskui darytis abortus, juk yra visokiu apsisaugojimo priemoniu..
Dovilė
2020 04 17
Netinkamas komentaras?
Tai kiekvieno žmogaus asmeninis reikalas
Boo
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Siūlau visiems kas sutinka su Veryga eit ir įsivaikinti bent po 3 tėvų paliktus vaikus. Kažkodėl visų anti-pasirinkimo fanų susirūpinimas galimų kažkieno dar negimusių vaikų gerove baigiasi jiems gimus?
Dovile
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Tik moteris gali nuspresti ka su savo kunu daryti .
Ne visos moterys sukurtos motinystei ir nera dar israsta 100% kontracepcija .
Ira
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Kokie jūs apgalėtini kalbėdami apie negimusio “žmogužio” “žudyma”. Atrodo, suaugę žmonės, o logikos nulis. Nuo kada ląstelių krūva žmogus? Embrionai iki 2 mėnesių net neturi receptorių, su kuriais galėtų jausti fiziškai kažką, ką jau kalbėti apie dvasią!? Sąmonė išvis susiformuoja dar vėliau. Tas “žmogus” yra JŪSŲ vaizduotė, JŪSŲ vertybės. Tad nekiškit nosies į kitų pastojusių moterų reikalus. Bet kokio tipo priežastis nutraukti nėštumą YRA svari priežastis, nes tai INDIVIDUALU. Susiraskit kitos veiklos negu vaidinti šventom avelėm, kurios nori “išgelbėti” vaiką, kuris net neegzistuoja ir ant kurio jums bus nusispjaut vos tik jam išėjus iš gimdos.
wtf
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Abort Veryga
Sanhridas
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Tikrai nesutinku!!
Ovidija
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Ne ministro reikalas
Vesta
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Per mazai zemej zmogisko orumo kad saudytis vaikais, lyg gyvenimo desniu nulemtas, turi existuoti. Gal Teisingai, BET pasiemi dvasios, ikvepi gerai proto, paskaitai mytologijos. Susidoroji su protu. Sutinku kad jai jau pastojiai turi priklausomybe, gimdyti ar ne? Abu turi buti opcijos, nes musu planeta ne Rojus kaip daugelis masto. Cia yra visokiu zmoniu, ideja kad dvasiai geriau pagimdzius, bet kaip dvasiai gera jei nera pagalbos, nera pinigu, nera psychologines ramybes. Kas gaunasi. Jos ieskai?Bet lai visi iesko su savim ar su mokytojais is knygu, taip neispirksim zemizku klaidu. Ne pikti. Vadovaujam su protu, skauda Siela. CIA gyvenimas zemej. Ne po zeme. Tamsu ten.
Mikas
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Oho. Matyt jūs visi esate labai pikti. Ir nelaimingi. Kai tūrėsite bent 3 vaikus ir juos užauginsite visi iš jūsų pakeis nuomone 180 laipsniu kampu. Ir nepamirškit jūs nepakeisite nuomonės šeimų niekada. Galite ką norite daryti. O jūsų nuomonė pasikeis. Tų kurie nepaiskeis, jie neturi valios. Nori tik malonumo, o kažkas ten jei kur nutiko tai galima supakuoti plėvelę ir palaikius atliekų šaldytuve tas liekanas sudeginti. Ir jokio šalūtinio poveikio. Ir toliau gyvenu ir esu “mandagus/orus” žmogus. Linkiu sėkmės visiems!
Aš
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Hmm? Aišku būna visokių situacijų, tai suprantama. Na, bet nuo kada visi čia už nužudymus mažų žmogučių? Po to verkia, kad nepastoja.
Ausra
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
ABSURDAS GRYNAS
Viktorija
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
No uterus, no opinion.
Edita
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Moteris turi teisę pati nuspręsti, tai tik jos reikalas!
Gabrielė
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Su savo kūnu daryk ką nori, bet abortas – tai jau kito kūno, ne tavo, žudymas. Yra pilna pasirinkimų ir laisvių, nuo susilaikymo iki kontraceptikų, bet “be prezervatyvo smagiau” – nėra priežastis abortui.
Abortų drausti nereikia, nes ne draudimu turi būti šviečiama visuomenė, bet mąstyti – privaloma.
Nerija
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Negalima kįštis į privatų žmogaus,šeimos,gyvenimą. Karantinas tai ne priežąstis. .Klausimas ar teisinė valstybė esame? LR konstitucija nedraudžia. Aš ne už abortus ,tai kiekvienos moters asmeninis reikalas . Galima patart , paaiškint , bet moralizuot ir drausti -NE
Ugne
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Tai kad aiškiai vėliau ministras pasakė: „Aišku, tai yra jūsų sprendimas, bet, bet kokiu atveju, matyt, tai yra vertinama ne kaip būtinoji medicininė pagalba“, – pridūrė jis. AIŠKU TAI YRA JŪSÙ SPRENDIMAS. Nesu jo fanė kažkokia, bet žmonės, gal užbaikim skaityti tuos straipsnius iki galo jei jau skaitom, nespręskim vien iš antraštės. Aišku čia ir žurnalistai savo padaro uždėdami dramatiškas antraštes. Straipsnio esmė manau buvo pranešti, kad abortai karantino metu yra daromi.
Simona
2020 04 16
Netinkamas komentaras?
Na dėl nutraukimo karantino metu nežinau kokia situacija, gal įmanoma užtikrinti saugumą pasistengus, na, bet tas gimdymas tai čia visai be ryšio paminėtas. Yra neeilinė situacija šlyje, pasaulyje. Visomis įmanomomis priemonėmis stengiamasi užtikrinti saugumą. Natūralu, kad pokyčiai atsirado ir gimdymo procese.
Nekontaktas tau
2020 04 15
Netinkamas komentaras?
Bet jūs ir keistos. Norit ligoų teisių ir t.t. bet tik kariuomene puse verkia… tik sunkesnis darbas irgi verkia… taigi vyra turetu statybuose dirbt o jums tik pinigų ir pinigų.. supraskit pudra ant veido supuvusios sielos neužmaskuos.
Emilis
2020 04 15
Netinkamas komentaras?
tai jau tikrai, kad ne ministro reikalas! net ir ne ministrĖS reikalas būtų, jei tai būtų moteris, o ne vyras. nes tai, tiesiog, individualus kiekvienos moters reikalas.
Edita
2020 04 15
Netinkamas komentaras?
Patikslinkime: nėštumo nutraukimas=vaikžudystė. Daiktus vadinti reikia tikraisiais vardais. Gal iš tiesų vaikžudžių bus mažiau.
Gabija
2020 04 15
Netinkamas komentaras?
Edit: Anti – natalistas.
Gabija
2020 04 15
Netinkamas komentaras?
Visiškai nesvarbu ar priežastis tradiciškai matoma kaip svarbi.
Galbūt moteris nenori visam gyvenimui prarasti savo pilvo išvaizdos, gal žino, kad kažką panašaus susigrąžintų tik plastinės operacijos dėka, kuri paliks didelį randą, daug kainuos ir yra pavojingesnė už abortą.
Galbūt ji negali sau leisti prastos savijautos dėl parazituojančio embriono.
Gal kam nenorimas nėštumas tik dar labiau pablogins kūno dismorfiją.
Gal žmogui nėštumas/gimdymas sukelia depresiją, stiprų nerimą.
Gal žmogus finansiškai išgyvena savo dabartinės negimdžiusio kūno išvaizdos dėka.
Gal žmogus yra natalienistas.
Nėra negaliojančios priežasties.
.
Egle
2020 04 15
Netinkamas komentaras?
Karantinas tik pretekstas viską drausti, nuspręsti su kuo moteris (ne)gali gimdyti ir ar iš vis privalo gimdyti, po truputį stengiamasi paminti žmogaus teises, prisidengiant virusu ir menamu saugumu.
Zilli
2020 04 15
Netinkamas komentaras?
Mano kūnas – mano sprendimas
Robertas
2020 04 15
Netinkamas komentaras?
Tokiom pseudo organizacijom svarbiausia darbo kryptis – skatinti negimusių vaikelių žudymą. Daugiau jie nieko nesugeba. Palaikau ministrą Verygą. Atsikvošėkite moterys, baikite žudyti savo vaikus.